Spår

Igår träffades jag och Eva för rapportträning. Qurre fick stå över rapporten men fick istället två spårupptag och ett spår i högt blåbärsris.

Första upptaget fixade han galant. Andra upptaget ville han bakspåra. Jag tror att jag hade slarvat lite när jag gick ut det och att ingången blev för snäv mot själva spåret. Hade lagt ut leksak och sen en pinne i varje upptag. Leksakerna var uppskattade men pinnarna struntade han fullkomligt i. Spåret gick helt klart över förväntan. Hade tejpat spåret med vanlig frystejp men jag blev jätteirriterad när tejparna bara försvann i höstskogen.

Efter spåret for jag och skulle kika om det fanns nån tejp i nån neonfärg. Hittade ingen men efter en stund fann jag neonorangeröda lappar som det stod "REA" på. Ska se om de funkar bättre... För 49 kronor för en rulle så är det värt att testa. Hittar ni REA på träden i skogen så..."that´s me"... ; ))

Vi ses!

/Ann-Sofie

Kommentarer
Postat av: Camilla

Skönt att veta att det är lätt att hålla koll på dig oavsett vart du/ni är;)



Kram

2009-09-08 @ 20:38:08
URL: http://www.liptontreo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0