2009-01-22 Torsdag

Igår formaterade sambon om hårddisken och trixade lite. Så idag när kom med kaffekoppen i högsta hugg och skulle ut och besöka bloggarna som jag brukar läsa, då fanns inte ett spår kvar av mina bokmärken... Snacka om panik! För en sekund så kände jag mig helt ensam i världen... Skitlöjligt för det var ju bara att sätta igång och googla. Så det ska nog ordna sig innan slutet. Får se det som en möjlighet att rensa upp lite. Nästa projekt är att ta tag i bilderna och få lite ordning på dem.

Igår var det kurs igen! Så himla kul! På vintrarna ska jag verkligen passa på att gå kurs. Har man bara inte så tätt mellan gångerna så både halka och köldknäppar hinner passera, då funkar det hur bra som helst. Dessutom sätter det lite guldkant på en återigen ganska plaskigt tillvaro...

Idag ska det bli långprommis. Är det inte för halkigt så tänkte jag passa på att köra lite intervallträning. Sen har fiffet inte blivit av än så det borde vi ta tag i. Lite krypträning vore ju inte heller så dumt...

Ha det gott!

/Ann-Sofie

Kommentarer
Postat av: Erika, Ilii & Soya & Ilii

Vad härligt med kurs! Vill oxå!

2009-01-22 @ 15:00:02
URL: http://www.skarpaskall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0