2009-02-15 Söndag

Idag är en alldeles speciell dag... Idag fyller Qurre 3 år!


Inte ofta vi hamnar på kort ihop jag och Qurre. Men igår hade vi turen att
bli fotade ihop under träningen. Så dagen till ära!


Två träningsbilder blir det till och med. : ))

Träningspasset igår var otroligt kul, trevligt och lärorikt. Efter träningen for jag direkt hem och plockade upp Fredrik. Sen bar det av till Nydala för lite skidåkning. Fredrik och Qurre tog hundspåret på 8,6 km. När de hade åkt så tog jag på mig skidorna och åkte lite så där lagomt fisförnämt (har en otroligt träningsvärk...). Provade att åka i lite utförsbacke och med ett nödrop hann jag avstyra skidorna från att köra ut i planteringen. Skidåkning är en ständig thriller...

Idag ska vi bara vara slöa och slappa. Många pussar, något ben och det kommer säkert att serveras något extra gott till middag för födelsedagshunden...

/Ann-Sofie







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0