2009-04-19 Söndag

Känner mig inte som den flitigaste bloggaren just nu. Men det kan bara bli bättre : ))

Idag är en stor dag! Vi slog till och körde årets första spår i skogen! Vilken känsla!!! Visst var det lite snö här och där men man får inte vara så finkänslig. Mitt i min iver så tappade jag totalt bort att jag faktiskt skulle ta mig tillbaka (och helst genom så lite snö som möjligt...). Det slutade med att jag korsade mitt eget spår. Men det funkade det också. Kom iallafall ihåg att det skulle vara sele och lina, inte illa det! Qurre var ganska ivrig men ändå noggrann i spåret. Kul att få variation i träningen! Nästa gång tror jag vi slår till på ett uppletande...

I lydnaden går det också framåt. Tycker han/jag landar mer och mer i det vi håller på med. Så det känns verkligen hoppfullt.

Har även hoppat på en tävlingsledarutbildning. Jätteintressant!

Nä nu har jag inte tid att sitta här längre så vi ses nån annan dag!

Kram och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0