2009-04-05 Söndag

Vi har kört sökt idag! Så otroligt kul och han var så duktig! Han fick två figgar, en på varje sida som hade lösa rullar. Letade jättefint i den lilla rutan, kom in och la rullen i handen på mig båda gångerna. Ja han är bäst min Qurreduttplutt. Så vi kanske drygar ut tiden med sökträning här under våren. : )) Efter söket så blev passade jag även på att få till en budföring och så lite lydnad. Budföringen är det inte mycket att orda om, den sitter helt där den ska. Under lydnaden fick vi störning i form av annan känd hund men även två okända tjejer som gärna ville prata med oss. Passade verkligen på att utnyttja störningen. Kort men nyttig träning med andra ord...

Kommentarer
Postat av: Britt m flock

Tack snälla Ann-Sofie för hälsningen i min gästbok! Vi vill också önska er en GLAD PÅSK. Ska på helgläger för Tomas sista helgen i maj på vår klubb(Götene bhk) kan inte låta bli att tänka på Marma och vin.......

2009-04-09 @ 16:46:10
URL: http://www.hasslosatrp.se
Postat av: Erika, Soya & Ilii

Glad påsk önskar vi er oxå!

(Vill oxå ha vår nu!)



Vad kul med sökträning, Jag och Ilii har anmält oss till 2 Sök kurser så nu rackarns ska vi oxå komma igång! Vi har oxå varit på klickerkurs, snacka om att man fick inspiration för att fortsätta träna!

2009-04-09 @ 20:57:01
URL: http://www.skarpaskall.com
Postat av: Eva och Tomas

Glad Påsk! önskar vi i Tierp

2009-04-10 @ 21:58:25
URL: http://hummelns.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0