2008-11-25 Tisdag

I söndags fick Qurre och Wilma träffas. Vi gick en ny jättemysig runda. Så det tackar vi för!

Igår blev det vilodag.

Mitt på dagen idag har vi kört intervallträning med sak under promenaden. I love! Den kommer vi absolut att köra i vinter. Idag blev det 5 sträckor på kanske i snitt 100 meter, totalt 1 km. Ville att det skulle vara roligt hela tiden och det tyckte han.

Ikväll hade jag tänkt gå ner på skolan och köra lite lydnad. Men det kändes lite trångt så jag landade på Volvoparkeringen istället.

Uppstart: Inga problem. Fullt fokus från steg ett.

Fria följet: Ville ta till lite "förväntans pip" men det struntade jag i och körde bara på. Jättefin position och allt kändes verkligen under kontroll.

Framförgående: Riktningen är inga problem. Men är han lite på g så kan farten åka upp lite och då får jag påminna honom.

Apportering: Jättefin fart både in och ut dock lite tugg när han satt och väntade på att jag skulle ta apporten. Hundrackare...

Skall: Blev lite tveksam på om han verkligen skulle skälla. Men då gjorde vi om och då blev det för kung och fosterland.

Kryp: Bara ligga lugnt. Funkar jättefint!

Läggande: Provade vänstersväng med 45 graders vinkling och det blir fortfarande rakt. La honom även och gick ifrån.

Hej hopp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0