2008-03-16 Söndag

Skulle inte ha tagit av mig fleecekalsongerna igår... Idag har jag precis hur ont i halsen som helst! Ganska irriterande när det är strålande sol ute... Så istället har jag sett allt värdelöst som bara kan tänkas gå på tv:n och det är inte lite det... : )) Hoppas det blir bättre för annars måste jag nog masa mig till vårdcentralen och få nån medicin.

Sambon har varit helt fanastisk idag. Han har hållit på med väggen i hallen som blev lite för sned för att det skulle funka med skjutdörrar. Men när jag har hojtat till så har han gått ut med Qurre. Lilla mammas gris har gjort lovar förbi soffan och gett mig nån gosig grabbkram mellan varven och funderat på varför jag ligger ett slakt i soffan.

Nä nu är det det dags att återvända till soffan och bara ligga och ligga och ligga. Men jag hoppas att det är bättre imorgon så att vi iallafall kan fara en sväng till skogen och promenera lite. Det är faktiskt konstigt hur fort jag saknar det... Sen är det ju få gånger man är så sjuk att man inte tar sig upp och ut men just nu känns det som att det är en sån gång...

Idag hade jag faktiskt tänkt fara och se målgången av Vindelälvs draget. Det hade ju varit hur kul som helst men det får bli nästa år...

Suck från sjuka mig!




Kommentarer
Postat av: Christel

Uffa då... Stackars du! Kanske vi kan snora tillsammans över en TEkopp nån dag??

2008-03-17 @ 19:44:21
URL: http://christelostlund.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0