2008-03-01 Lördag

På eftermiddagen drog vi ut på en långprommis i snön. Bitvis fick vi plumsa på rätt bra. Sen fick jag skratta åt Qurre också. Den här gången skulle vi passera en vägbom och han blev helt fixerad. Stod och sniffade som bara den och ville inte gå därifrån. Förtroende som jag har för min hund så insåg jag ju att om han säger att det är något, så är det så. Så jag böjde mig för att kolla in i hålrummet i vägbomen. Först såg jag ingenting men när jag kikade lite till så satt det en liten fågel där inne, livs levande. Ja, det är tydligen fler än jag som blivit lite halvchockad över all snö vi fått... : ))



Kommentarer
Postat av: Eva

Så fint huset blivit Duktiga ni!

2008-03-01 @ 19:43:01
URL: http://hummelns.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0