2008-06-15 Söndag

Trevligt som bara den var det igår på kalaset. Tyvärr är man ingen ungdom längre... Måste krypa till korset och erkänna att det blev sent igår och det har känts idag.

På eftermiddagen tog jag mig i kragen och badade Qurre. Tycker han har kliat sig på mycket på benen och vet inte om det kan har att göra med att han har gått och plaskat i saltvatten. Måste bli bättre på att skölja av honom när vi kommer hem. Sen blev det klippning av klor och även rengöring av öron. Nu är förhoppning att han ska höra bättre när jag ropar på honom... ; ))

Annars så känner jag mig träningssugen till tusen. Imorgon ska vi dra ut till våran på plan för att köra störning med saker del 2. Men vi ska väl även hinna med lite annat smått och gott också.

Så på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0