2008-07-04 Fredag

Nu börjar vi tro på livet igen ; )) Sakta men säkert så ökar jag på maten och det funkar bra. Så himla trist det är att inte kunna träna. Livet kändes riktigt tråkigt där ett tag. Vågar inte trycka i honom godis än men igår var vi och gjorde ett uppletande. Och jag kan lova att det var mycket spring i de långa benen.

Första gången hade jag lagt ut fyra förmål längst ut. Qurre fick plocka in tre av dem. Nästa vända konstaterade vi att det var en grej kvar men inget som vi kunde hitta. Andra omgången la vi två grejer, ett i vardera hörnet. Märktes att han var taggad för nångång gjorde han något litet ärevarv och ville fortsätta leta. Sista grejen kvar i rutan fick vi leta som tokar, trodde ett tag att den var uppslukad av marken. Men till slut hittade Qurre den och förmodligen så har han varit och tagit den men sen fått vittring av något annat föremål och bytt. Så nu är det bara för mig att jobba vidare på förväntan att komma in med grejerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0