2008-01-12 Lördag

Jag och Sussie har legat i på träningsfronten nu fredag och lördag. I fredags blev det spår och uppletande i värsta skitvädret. Fy fanken så blöt jag var när jag kom hem. Men jag antar att det är lite nyttigt det också. Uppletandet var det lite si och så med men vi skyller på sidvind... Men det ser iallafall bra ut på bild : )) Spåret gick kanon. Superduktigt kille!

image88

I lördags körde vi uppletande och lite lydnad. I uppletandet körde vi båda hundarna i en lång och smal ruta med föremål längst ut, sen vallade vi en ny ruta och körde hundarna igen.

image89
Full rulle!

image90
Så nöjd matte ser ut när jag visar att jag både kan sitta OCH hålla!

Efter uppletandet körde vi som sagt lite lydnad. För vår del blev det lite linförighet, fritt följ, framförgående mot sticka, några lägganden och så avslutade vi med en budföring. Lite förbryllade blev vi också av det som för dagen fick fungera som störning under träningen. Vad sägs om att dela plan med en kille som flyger ett radiostyrt flygplan...? Eller en skoter som kommer i full fart över plan...?

Avslutar med att lägga in en bild på Qurre som vi tog sist vi körde rapport.

image91
Aldrig får man springa... Bara vänta och vänta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0