I helgen

har jag gått lydnadskurs för Niina Svartberg. Det har varit jätteintressant att få en inblick i lydnadsmomenten. Stundtals kände jag nog att jag önskade att det hade varit brukslydnad eftersom hon är så otroligt duktig. Men man har fått tänket runt inlärning av moment och det är ju bara positivt.

En av deltagarna var otroligt snäll och ställde upp på mitt "tjat" och visade kryp. Det var bra för jag har inte haft någon direkt målbild hur ett bra kryp ska se ut och därför blir det inte att jag tar tag i det. Men nu ska vi träna på det, huvet upp och rumpan ner...  (Tack Lena för det! Guld värt!).

Så nu ska jag ta och sammanställa anteckningar och stoppa in dem i hårddisken på mig själv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0