2008-02-26 Tisdag

Just nu verkar det var tikar i höglöp här i faggorna. Qurre tycker att livet är orättvist och mellan varven är han ganska pratsam toppat med lite lagom rastlöshet. Han tycker även att det är viktigt att vi kommer upp i tid på morgonen för att kolla om det vandrat förbi nån pudding sen sist. Hade inte sambon störts av pipandet så hade jag nog dragit kudden över huvet men nu är det bara att vackert pallra sig upp. Tur man vet det är övergående...

Annars så har det varit bokrea för hela slanten idag. Hittade faktiskt inte så där jättemycket men fyra böcker blev det iallafall. Sen brukar det lätt bli några böcker till om man råkar hamna på Ica-Maxi...

Mitt på dagen var vi ute på en prommis i det vackra vädret. Tyvärr håller ju den berömda halkan i sig men man får väl trösta sig med att man få en jäkla bra balans i utbyte.

Har även beställt två grejer från Canis. Vet i katten vad man kallar dem för men det är som en barbapappaformad platsgrej med ett kort snöre. Ska testa den varianten istället för vi avverkar kongar på löpande band. Bandet till kongen släpper eller egentligen tror jag att det bandet som är för glidigt så knuten håller inte. Ja, vi får se hur de nya grejerna funkar...

Ikväll har jag gett mig katten på att vi ska träna att inte tugga på saker och krypet. Fast i krypet är jag rädd att vi kommer att få lägga mycket krut på att hitta lugnet. Men det är ju bra att ha det också  ; ))

Ha en trevlig kväll!



Kommentarer
Postat av: Maria & Freja

Hej!
Tack för besöket hos oss, jag får skämmas lite... Hade tänkt titta in till er efter ditt besök hos oss just efter kursen med Niina Svartberg. Men det glömdes bort fram till nu. Jag har "läst ikapp" lite och vad flitiga ni verkar vara på att träna!! Bra träningssällskap verkar du ha också, KUL! Vi tränar i skov, mycket beroende på hur jag jobbar.
Lycka Till på kommande tävlingar!
Hälsningar Maria och Freja

2008-02-28 @ 13:58:04
URL: http://web.telia.com/~u86709116/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0