2008-02-22 Fredag

Idag har vi haft runt 5 grader varmt. Halkan är värre än någonsin och driver mig till vansinne snart. Det går knappt att gå nånstans utan man halkar bara runt. Tycker jag är ständigt livrädd att Qurre ska sträcka sig...

Jag och Sussie tyckte att vi satsade på ett säkert kort när vi for iväg till en fotbollsplan istället för klubben och tränade här på eftermiddagen. Big misstake! Skaren var precis hur halkig som helst. Hundarna fick aldrig nån möjlighet att bränna ur sig och det ena efter det andra momentet gick bort så det slutade med lite halvkast fritt följ, ställande och platsliggning. Men vi bryter ihop och kommer igen en annan dag.

Sen bara för matcha vädret så lägger jag ut lite halvkassa bilder också. Kanske blir allt bättre imorgon... : ))

image101

image102


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0