2008-02-21 Torsdag

Innan middagen har jag och Qurre varit och gått en långprommis. Tidigare i veckan var vi och gick på samma ställe och då var det en massa blodfläckar lite överallt. Blev lite nyfiken på vad som kunde ha hänt, men det lär man ju aldrig få veta. Något större djur måste det ha varit som blivit skadat, ett rådjur eller älg. Sen är det lite konsigt också att det hållit sig efter stigen flera hunda meter. Pappa trodde att det kunde vara ett lodjur som varit i farten. Huvaligen, något sånt djur vill vi inte möte. Det känns som jag har fullt upp med rådjur, skogsduvor, älg, räv osv.

Igår var vi på klubben och tränade. Första vändan vi tränade gick det himla lysande. Andra var både jag och Qurre ganska ofokuserade men på slutet redde det till sig. Vilka vänstersvängar på stället! Där satt det! I övrigt stod det fritt följ, ställande helvete, skall, platsliggning, apportering och budföring på schemat. Tror inte vi gjorde så mycket mer om jag minns rätt...

Nu står det städning på schemat... Suck... Men härligt när det är gjort om inte annat.


Kommentarer
Postat av: Eva

Så duktiga ni är Kung Qurre och du med träningen!
Nu är det bokat i Tierp
Vi ses
Kram Eva

2008-02-22 @ 06:59:37
URL: http://hummelns.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0