2008-02-11 Måndag

Har haft en liten paus från bloggandet. Kanske beror det på att vi varit lite halvslöa så det inte funnits så mycket att skriva om. Eller så är det helt enkelt ganska skönt att bryta lite vanor mellan varven....

Jag har iallafall hunnit varit på klubbens årsmöte. Tur man inte tagit på sig något för jag är ingen föreningsmänniska i den andan. Hur mycket jag än skulle önska. Tycker bättre om att hjälpa till mer konkret på tävlingar istället. Men det är tur vi är olika, alla behövs.

Sen har vi hunnit med ett spår i blötan. Försökte fokusera på att gå och vinkla där Qurre minst misstänkte att spåret skulle gå. Tyckte han klarade det galant.

Har provat lite med externbelöning och det ska jag definitivt ta in mer i träningen.

Igår var vi och körde lite lydnad. Målet för dagen var att komma igång. Har som sagt slöat till lite. Men det blev en jättekul träning så nu är jag på hugget igen. Hoppas bara att vädret håller i sig och att det inte blir halkigt eller slaskigt.

Kommentarer
Postat av: Christel

Men Hallå!
Lång tid inget se! När ska jag få mer rapport från din kurshelg då? och när ska vi dricka kaffe?? Och VAD har hänt med dig som brukar var så flitig? Och vad menar du med att det inte BLIR halkigt?? I den här änden av byn har vi blankis!!!

Många frågor, blir det några svar månne?? ;-)

2008-02-12 @ 10:29:30
URL: http://christelostlund.spaces.live.com
Postat av: Eva

God Morgon!
Du har blivit lika lat på bloggandet som jag Skärp dig! ;-) Vi vill ju veta hur det går med framförallt rapportträningen.
Ha det gott
Kram Eva

2008-02-13 @ 08:07:59
URL: http://hummelns.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0