2008-08-27 Onsdag

Nåväl... Huvudvärken som uppkom i samband med bilreparationerna botades igår med en lång och härlig promenad.
Idag tog vi nya friska och for ut på klubben och tränade. Det gick både bra och vi hade himla kul. Vad vi gjorde tänker jag inte gå in på för det börjar kännas tjatigt faktiskt... ; )) Ikväll har vi varit och simtränat. Jag har verkligen tänkt köra stenhårt med den tills det blir för kallt.

Imorgon åker jag iväg till Hemavan för att leta kantareller. Om det blir något plockat återstår väl att se. Men jag har inhandlat både svampkorg, svampkniv och vin. Vinet ska brukas vare sig det hittas svamp eller inte.

Nåväl nu till poängen i dramat. Sambon ska ha hand om mammas älskling... Skrev en "liten" lista kring uppdraget och den slutade på två A4. Jo, jag vet. Hur löjlig får man bli...? Gränsen går säkert några meter från där jag är. Men det kändes ändå viktigt att få ner allt som jag tar förgivet, som vad man gör vid huggormsbett, ingen hård ansträning efter mat, telefonnummer till veterinär, gonattpuss ; )) osv. Ja, ja det får vara hur löjligt det vill men nu står allt viktigt där och jag kan fara iväg och vara helt avslappnad. Det är är ju det viktigaste annars kan jag lika gärna vara hemma.

Kom på att det är faktiskt första gången som vi ska vara ifrån varandra Qurre och jag... Oj, vilken abstinens jag kommer att ha efter de långa öronen och när han kommer och lägger ner huvet på bröstet på en innan han knyter sig i Biabädden på kvällarna. Det får bli mycket vin helt enkelt ; ))

Ska fråga om inte sambon känner för att blogga. Så kan iallafall ni följa vad de pysslar med. Jag får väl ringa och fråga nån *fniss*

Puss och kram och på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0