2008-04-18 Fredag

Qurre är bra att ha med sig när man shoppar. Gnäller aldrig!

Idag har vi farit runt och inhandlat lite grejer. Ben till Qurre och snus till matte. Sen blev det en dyna till bilen för den ska få sig en riktigt städning under helgen. Qurre ligger nu på en hundfilt sen en vanlig fleecefilt ovanpå och det åker bara runt och man måste dra till det varje gång
. Klart irritationsmoment med andra ord. Grejerna man har tycker jag ska fungera, annars är det värdelöst. Köpte en 3 mm skumgummidyna som jag trixa lite med sen är den klar att sättas i bruk. I den gamla buren hade jag det och det fungerade ypperligt.

Qurre och Wilma har fått träffas idag. Jäklar vad de sprang och busade på. Bra för konditionen med andra ord...

Ha det gott!



Kommentarer
Postat av: KLARA

hoppas du har haft en bra fredag & får en härlig helg :D gå gärna in på min blogg och svara på vem som bär upp den bäst :D!

2008-04-18 @ 18:35:25
URL: http://lifeofklara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0