2007-10-18 Torsdag

Min sambo håller på med massage "på sidan" om och idag har vi fiffat till rummet som han hyr på Hälsans Hus. Handen på hjärtat så har jag aldrig varit och kikat på det. Men när vi kom dit så förstod jag varför han inte trivs i det. Det var det kallaste rum jag gått in i. Turkosa gardiner (jättefina att ha på sommaren) och sen var det inkastat ett litet skivbord, ett litet runt bort och två vita stolar. Och givetvis en massa lösa saker, änglar och omaka ljusstakar i överflöd. Men det blir väl lätt så när man delar saker med andra. Inget blir speciellt genomtänkt och sen blir det aldrig klart...

Så vi for på stan och shoppade loss. Nya vinröda gardiner, två mattor och en massa grejer runtomkring. Sen bar vi ut ett hörnskåp som egentligen bara var full med skrot och möblerade om . Vi hade även tagit med två lampor att ha i fönster och på skrivbordet. När vi var klara kan jag lugnt säga att jag var nöjd. Vilken skillnad det blev! Från iskallt till murrigt varmt. Egentligen skulle man ha tagit kort...

På hundfronten blev det inte mycket gjort. Vilodag för Qurre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0