2007-10-17 Onsdag

På förmiddagen kom hundmaten . Så det var bara att släppa allt och packa in sig i bilen. Pappa har en stor frys ute i garaget som jag tog förgivet att den skulle se ut som sist jag lämnade den. Men det gjorde den inte, det hade tillkommit en heldel. Så fem kartonger fick vi med oss hem så nu är den smock full.

I eftermiddag har jag och Anna varit och spårat i Bussjö. Qurres spår gick på mycket berg. När vi gått ungefär halva  spåret gör han en avstickare. Jag är helt övertygad om att det gått något vilt där. Men efter två små svängar så gav han upp det och tuffade på i spåret. Han var jätteduktig och höll sig i spårkärnan och tog vinklarna  helt super!

Efter spåret fick hundarna busa ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0