2007-10-10 Onsdag

Idag har vi bara lunkat på. Haft en riktigt vilodag. Tror vi behövde det båda två eftersom gårdagen blev ganska intensiv. Mitt på dagen for vi ut till havet och gick en riktigt långpromenad på 2,5 timme. Jag hade faktiskt med mig kameran för ovanlighetens skull men det blev ju inga bra bilder alls. Solen är otroligt låg just nu och ändå skrap så det ville ju gärna bli en skugga av mig på bilderna. Sen var objektet som skulle vara med på bilderna helt omöjlig. Så fort kameran låg i fickan ställde han upp sig och såg så där supersnygg ut men så fort kameran kom fram så var det nån pinne på backen som var otroligt intressant... Ja ja bättre lycka nästa gång.

Men igårkväll höll det på att gå riktigt illa för några som bor längre bort efter gatan. Eller i allafall för deras hund. Jag och Qurre var ute på sista pinksvängen och på väg tillbaka, precis när vi passerar deras hus så öppnar frun i huset dörren och deras hund springer ut, över vägen och mot oss som går på trottoaren. Jag tror inte det var mer än 30 cm från att hunden höll på att bli överkörd. Det är ju bäcksvart nu. Jag tror inte att den som körde bilen ens hann uppfatta att det sprang något framför... När jag berättade det för min sambo så lägger han bara av kommentaren: men har de inget koppel. Ja man kan ju undra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0