2007-10-06 Blogglördag

I eftermiddag har vi varit och spårat i Bäcksjön. Spåret hade ganska mycket vinklar i början och mycket apporter, sen blev det en raksträcka och ett helt gäng serpentiner (stavas det så???). Qurre var rätt taggad när vi kom ut i spåret men det gick ändå bra. Lugnade ner sig ganska snabbt och spåret gick som en dans. Nu har jag en trött kille som ligger i köket och sover, och jag hoppas att han drömmer om de framtida spetsvinklarna : ))

Nu är det bara att borsta tänderna och gå och lägga sig. Jag ska infinna mig kvart över sju på klubben. Fax ska göra sitt MT och eftersom det är helt nytt så känns det jättespännande att få kika på. Givetvis är jag första kameraman också... Hmmm inte min starka sida kanske men det blir som det blir...

Puss och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0