2007-11-15 Torsdag

Jag har aldrig varit nån "vintercyklare", men idag tog vi cykeln och for ut en sväng på vinst och förlust. I värsta fall får vi väl gå, tänkte jag... Men det var hur fint som helst! Solen sken, runt tre minusgrader och underlaget var helt perfekt. En broms hade frusit så lite thriller var det ju. Tur att Qurre förstår "gå på", så det räddade åtminstone en vurpa : )) Fast när jag mötte två gubbar i full jaktmundering med skällande älghundar i baksätet då svek modet. Vi vände och cyklade åt andra hållet. Synd för dom att jag visste var älgen gått. Man har ju inte bara en brukshund... ; ))

Träningssugen till tusen är jag också... Hade tänkt att han skulle få vila ett tag från lydnadsträningen. Fast det vet i katten... Det räcker väl med ett par dagar...?!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0