2007-05-25 Fredag

Qurre fick hänga med i bilen medan jag sprang ut och in i olika affärer. Lottlös blev han inte för vi var även upp en sväng på Djurmagasinet och shoppade loss i benhyllan. Runt lunchtid landande vi lämpligt bortanför Kulla för en rastning. Himla trevligt med nya vidder. Sist jag var där så lång snön djup och vi spårade. Medan jag storhandlade på Kvantum så fick Qurre smaka ett oxöra (tror jag det var...).

Nu ikväll var jag supersugen på att fara och träna lydnad på supergräsplanen. Men när jag kom dit så var det en ensam fotbollsspelare där så det sket sig. Inte lönt att väcka björnen... Istället for vi och traskade runt. Tror vi var ute runt 1,5 timme. Härligt!

När vi kom hem fick Qurre ställa sig i duschen. Igårkväll när vi skulle gå och lägga oss såg jag att han hade ett sår på ena bakbenet. Så nu ska vi pyssla om det lite. Men det var bara ytligt så det blir väl lite salva och se till att det håller sig torrt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0