2007-05-21 Måndag

Satt och slevade i mig gröten när telefonen ringde. -Christel här ska´ru me och träna markeringar med ny figurant. Tvekade en stund och tänkte nog att jag kommer att drömma mardrömmar innan det här är över men sen va fanken upp i sadeln igen! Lite gruvsamt när Björn skulle vara figurant åt oss, ville inte backa helt en gång till... MEN det gick hur bra som helst! Jag blev verkligen stolt över oss idag! Jag höll mig tyst och spretade inte med några armar och Qurre gjorde ingen spexrepa heller. Så kul! Vi är på g!

Hjälper honom lite genom att peka på fickan där kongen är och sen när han kommer får han bita i kongen sen får det räcka. Björn tipsade om att jag kunde röra mig lite för att se om han söker sig till sidan. Det ska jag banne mig prova nästa gång. Och framförallt måste jag försöka banta bort leken hos mig, kanske försöka med att byta rullen mot godis. Godis brukar ju inte funka när det är grejer med i leken men man måste ju testa. Trägen vinner!!!!

Så nu ska jag fortsätta dagen med att gå runt med mitt fåniga leende!

Här kommer lite bilder från markeringsträningen. Tack Christel och Björn!

image17
Full fart ut till figuranten.

image18
Rullen i rätt grepp.

image19
Rullen i ett lite annorlunda grepp... Men jag lovar det kommer inget ljud ur den : ))

image20
Idag tyckte matte att jag både var duktig och snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0