2007-05-09 Onsdag

Idag har vi varit ute på långpromenad. Först såg det ut att kunna bli regn men ganska snart sprack det upp och solen kikade fram. Så underbart härligt det var! Vi gick ut mot havet och jag bara satt och njöt i solen. Typiskt trist tyckte Qurre och passade på att gräva en liten oskyldig grop. När det blev trist gick han ner till vattnet och plaskade på lite men det såg ut som att han tyckte att det var lite för kallt än. I stället stod han en lång stund och spanade på sjöfåglarna som guppade runt på vattnet. Tyvärr var de lite för långt ut för att livet skulle bli riktigt roligt...

Har även klippt klor och passade på att borsta honom. Det var längesen och tillhör inte något av Qurres favoritsysselsättningar direkt. Men med lite mutor så gick det bra. Han fäller inte så mycket än men det kommer väl. Börjar nog bli lite varmt i vinterpälsen nu...

Måste skärpa till mig och vara flitigare på att ta med mig kameran. Men jag kommer alltid på det när man är halvvägs framme nånstans. Måste kanske lägga fram den...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0