2007-05-07 Måndag

Idag blev det en statstur för att uträtta lite ärenden. Termostaten i kylskåpet fick för sig att lägga av under helgen och man lugnt säga att man är lite handikappad utan... Nu ska jag väl inte gnälla för mycket för sambon fick faktiskt igång det. Men det blev antingen full sprutt dvs djupfryst eller ingen kyla alls. Men nu har vi iallafall fått igång det så livet leker igen.

Rundade även Loboo och shoppade lite tuggvänliga saker. Millis jobbade och vi surrade på lite. Tänk att de ska hämta lilla Accta till helgen. Så spännande det ska bli! Qurre och Accta är halvsyskon så det kommer att bli kul att följa dem. Qurre har lovat att han ska lära henne alla hyss han bara kan och det är inte få kan jag lova ; ))

Sen for vi ut på klubben egentligen bara för att rasta men det blev lite hopp över hinder också. Det provade vi nån gång i höstas men det är allt. Han drog på sidan nån gång men sen fattade han att det var över han skulle. Tror han tycker att det är kul att det kommer in lite nya grejer mellan varven. Det får inte bli trist och tråkigt.

Nu ska jag stupa i säng och ladda inför sökkursen som vi börjar imorgon. Så kul det ska bli!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej på er... Vad kul att ni ska börja en sökkurs (stavas det så, såg så konstigt ut.. haha).. Tänkte höra med dig vad du ska göra på söndag, har lite tid över och skulle gärna vilja ha en kompis med mig i spårskogen... Har inte tänkt ut någon tid än men det kanske vi kan höras om, det enda som jag skulle vilja är om vi kunde vara i Sävar trakten... Millis funderar kanske på att följa med och ta Accta med sig.. Men det beror på hur hon acclimatiserar sig... Accta alltså... ;o)(vilka svåra ord jag använde mig av nu helt plötsligt) Du kan väl höra av dig...
//Åsa & Java

2007-05-08 @ 15:49:16
URL: http://minatankar.bloggsite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0