2007-05-04 Fredag

Spårträning med Christel och Liselott. Christel gick mitt spår. Det var ungfär 500-600 meter långt och med upptag, fyra apporter och leksak på slutet. Qurre var ganska tveksam i upptaget men gjorde det han skulle. Bergigt som bara den var det. Bitvis var det med livet som insats ; )) Men det är ju såna spår man får när man inte ska bära barn på ryggen! Under spåret gick jag och funderade på varför han uppförde sig lite annorlunda i upptaget men kom på att han aldrig gått något spår som någon han aldrig träffat. Ny och bra erfarenhet. Jag hoppas Liselott är på hugget och vill lägga nästa gång åt oss.

Jättekul att se "Lillgrisen" och Peak in action. Peak fick gå ett tävlingsmässigt högre spår och han var verkligen en stjärna! Peak och Liselott bjöd även på en lektion i tävlingsmässigt uppletade. Qurres skallra var en av grejerna. Gissa vad Peakl tog först...?! Jag och Christel trodde nog att hon skulle dö när hon såg vad hunden kom in med. Men icke! De är luttrade småbarnsmammorna.

En jättetrevlig och lärorik dag! Fast nästa gång åker kaffetermosen med kan jag lova...

Kommentarer
Postat av: Christel

Tack för sistens! Jättekul att se er med i skogen! Det får vi göra om! Snart!
Men då får vi allt se till att få med oss den där termosen...

2007-05-06 @ 09:47:30
URL: http://christelostlund.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0