2007-05-02 Onsdag

Jo då vi har klippt klor idag!

Har även varit på en två timmar lång promenad. Så underbart det var! Hade dock klätt mig lite för varmt så svetten rann.

Efter en väg hittade Qurre lyckan! Under natten hade det bildats ett istäcke på vattnet i diket. Finns det något roligare än att sitta och fiska efter isflak. Ja bita lite funkar också... Han såg ut att ha så kul så jag släppte lös barnasinnet och gick dit och plaskade på lite jag också. Bara ingen kommer förbi hann jag nog tänka... En schäfer som sitter som en katt och fiskar med tassarna och en matte som hjälper till... Kan man bli utesluten ur Brukshundsklubben för mindre eller... Tur att jag inte hunnit gå med i sånt fall... : ))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0