Bilder

Vinterns första promenad ute på kont

image55
Så här charmar jag morsan... Varje dag tror jag... ; ))

image57
Ska vi gå eller...?!

image61
Härligt med lite snö!

image60
Så fint det blir med snön!

image63
Jaha då ska hon pyssla med den där lådan igen...

image78
Men titta... Nä falskt larm ingen älg...

image62
Snygg även bakifrån.

image65
Snygg! Snygg! Snygg!



Lydnadsträning 071027



image53


image52


image51



image41
Qurre nov -07.


image39
Qurre på semester i Småland. Själv tycker jag han ser ut som mjukishundarna man kunde
köpa en period på Ica...



image38
Qurre ute vid havet sommaren -07.

image36
Qurre och Fredrik sommaren -07.


image35
Två slöisar som blivit tagna på sängen av husse.



Läger i Marma sommaren -07

image31
Uppletande.

image30
Vi står och väntar på våran tur till uppletandet.

image26
Kul att spåra med en så duktig hund : ))

image24
Så kul vi hade! Britt och jag busade lite med de andra...

image23
Qurre visar stolt sitt spårslut för Eva.

image22
Genomgång innan spåren. (Vi körde lydnad också även om det inte syns på bilderna...).


image21
Qurres pappa Karga Landets Yngve. Skönt att vara nybadad när man ska träna i värmen.
Bilden är från kennellägret i juni -07.
Sökträning ute på Kont. Våren -07.

image20
Lite varmt.

image19
Snygg fattning av rullen!

image18
Den var bättre!

image17
Full fart är roligast, tycker Qurre!


Spårträning tidig vår -07.

image16
Qurre och jag vid en av apporterna i spåret. KÄRLEK!

image15
Qurre ute i spåret.

image14
Där tror jag vi just hade tagit upp spåret.


image13
Uppletande med vita sockar



"Sommarens" första spår, tror det var i mars -07.

image9
Snart klara för start... (Kommer man över plogvallen... Ja då är det spårväder!).

image12
Ro hit köttbullarna kärring!

image11
Sluta pussas så vi kan spåra igen, sa Qurre.

image10
Tuffar på som tåget...


Truxelis Qurage och matte Ann-Sofie
Qurre och jag på skyddsplanen ute på klubben nov -06.




Den blev ju bättre...
Qurre våren -07.


Qurre som valp våren -06.

Qurage som valp


Qurage som valp


Qurage som valp

Qurage som valp

Qurage som valp

Kommentarer
Postat av: Millis

Grattis!! Nu har du blivit av med din "bloggoskuld".. ;o) Du ser, det var inte så svårt!! Ser fram emot att få följa er vardag, jag kommer att vara en ständig gäst.. ;o)

2007-03-09 @ 22:51:47
URL: http://www.freewebs.com/mittlivmedhundar
Postat av: Ann-Sofie

Du är så välkommen! Det här är ju hur kul som helst. Måste ta och expandera till en hemsida när jag blivit varm i kläderna. Jag har verkligen fått blodad tand. Men det måste du nog visa för annars lär jag sitta med ständigt högt blodtryck, ambitionen och tålamodet är två skillda saker för mig : ))

2007-03-10 @ 09:55:23
Postat av: Millis

Nadas problemas! Vi bestämmer en dag, här hos mig eller hos dig och så fixar vi en hemsida till dig!
Nu är det dags för melodifestival. Fram med chips, cola och filten. ;o)

2007-03-10 @ 19:25:42
URL: http://www.freewebs.com/mittlivmedhundar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0