2007-06-18 Måndag

Igår trillade tioöringen ner och jag kom på att skolavslutningen fakstiskt varit för längesen. Vad innebär det...? Jo inga ungar på skolgården och vi får lilla fotbollsplanen för oss själva. Perfekt för de små träningsrundorna. Så sagt och gjort igår gick vi dit och tränade lite ingångar (har tappat dem nånstans...) och lite kontakt. Försökte egga och köra med lite tempo för att få upp lite fart i ingångarna. Lite störing blev det också för de stod två småkillar vid planen. Men de for efter en liten stund. SYND!

På kvällen var vi ute på vår andra cykelrunda. Qurre hittade ett par sämre begagnade kängor som han lekte med. En gänga på väg bort och den andra på väg mot bilen. Ja han är rolig!

I lördags var jag och Sussie ute på klubben och tränade. Högersvängarna vill han gärna släpa lite men vi jobbar på. Uthoppet över hindret går som en dans. Det tycker han är skitkul. Framförgåendet körde vi också. Tror jag ska lägga in två punkter nu. Platsliggning nyttigt där det är mycket lukter. Körde lite ligg också. Nu var det många snabba. 

Känner mig lite spårsugen. Kanske blir det något ikväll... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0