2007-07-01 Söndag

Fy vad det känns som att tiden går fort. Första juli idag... Ja ja, inte mycket att göra åt. Idag har jag ägnat lite tid åt målning av fönster och sen började jag lasta en container som vi har på gården. Dags att börja avliva trähögen vi har på gården. The big one!!!

Runt åtta-snåret for jag och Qurre på en promenad. Så underbart det är ute på sommaren! Stället vi gick på var vi mycket i vintras och nu kände jag knappt igen mig på vissa ställen. Så grönt det hade blivit.

Hmmm imorgon får vi se om det blir något mer åt träningshållet. Jo, just det vi har börjat träna "håll fast". Det borde vi väl ha börjat med för längesen. Men inte mycket att göra åt det heller. Tycker det går riktigt bra. Har äntligen gett mig jäkulen på att vi ska igenom det. Fattas bara annat. Nu har jag hittat ett sätt och jag har blivit mer bestämd. Ger mig inte! Vi ska köra två gånger per dag nu. Så det så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0