2007-12-14 Fredag

Det underbara vädret fortsätter! Vi har varit ute och gått en långprommis. Passade även på att träna lite lydnad. Linförighet med högt tempo. Jag får verkligen lära mig att allt måste gå snabbt. Inte stå och hålla på och pula ner snöret på nån kong eller prassla i nån godispåse. Han var bara så duktig, inget pip och jättefokuserad.

Körde framförgående med fokus på stanna. Poletten vill inte riktigt trilla ner så som jag vill, utan han vänder på huvet när jag säger stanna. Men vi tragglar på, jag ger mig inte! Körde några snabba lägganden. Sen gav vi oss när han verkligen var på topp. Pussgurkan!

Efteråt for vi förbi pappa en sväng också. Qurre tycker det är hur spännande som helst för det finns hur mycket grejer som helst att plocka i. Ser lika överlycklig ut varje gång, "titta vad jag hitta".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0