2007-08-15 Onsdag

Fanken morgonen började inte bra... Morsan sa, nu är jag less på dig din hårande odåga! Himmel nu åker jag ut på Blocket, tänkte jag! Men det blev ingen annons utan jag åkte in i duschen. Fast jag gnäller inte för jag tycker att det är ganska skönt att duscha. Massage med schampoo, och sen är det himla skönt när hon skrubbar. Men jag hatar när hon gör "igelkott" av pälsen min rygg och ler så där som att jag skulle vara söt...  Hålla upp huvet måste jag göra också annars säger hon att jag får in vatten i "tattarna" och jag måste höra när hon ropar. Ja det är inte lätt att vara hund... Sen himmel vad hon ska skölja och skölja. Tänkte flera gånger att nu måste hon vara klar... Nä en vända till... Suck... Men iallafall när duschen var klar gick vi ut på gräsmattan och för att jag skulle torka lite. Så underbart att bara ligga i solen och stryka sig mot gräset.

På kvällen fick jag lämpligt nog träffa min tjej Wilma. Vi sprang och tugga lite på varandra. Ja, jag tycker om Wilma helt enkelt. Hon är enkel att vara med. Fast jag har blivit lite försiktigare nu. Morsorna säger att jag väger för mycket för att ge min in i förmycket närkontakt med henne. Så jag lyssnar på det för vi har ju så himla kul ihop. Min tjej och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0