2007-04-25 Onsdag

Örk! Jag dras med någon form av förkylning som varken vill bli till eller från. Slö, slapp och likgiltig skulle beskrivningen kunna vara just nu. Så, nu fick jag gnälla lite också! Härligt!

Idag har vi iallafall klippt klor (eftersom det är onsdag : )). Mitt på dagen for jag och Qurre ut och hade fika med oss. Så underbart det var! Medan jag fikade stod Qurre för underhållningen. Han hittade jätteroliga saker att ha sönder. En platspåse, sittdyna och ett antal pinnar. Han hade fullt upp där ett tag...

På eftermiddagen drog vi ut till pappa. Pappa var inte hemma när vi kom dit. Qurre stod på bron full av förväntan och såg väldigt besviken ut när jag förklarade att han inte var hemma. Men ganska snart kom han hem och lyckan var total. Vi satt en stund ute på bron och surrade lite. En granne kom förbi och stannade och pratade lite så det blev lite nyttig träning att bara sitta. Innan jag for därifrån var jag över till Karin för att kika på deras nya fina kök. Oliver den äldsta sonen ville givetvis följa med över och titta på hunden. Qurre skötte sig så bra. Han kan ju vara "lite" slamsig och inte förstå sin storlek men med barn är han himla duktig och har alltid varit. Sen gick vi över och minsta pojken fick sig också en liten puss. Rättvist ska det vara tyckte Qurre.

På vägen hem stannade jag för att rasta honom. Jag höll fullkomligt på att smälla av i värmen. Fleece och jacka är kanske lite varmt när termometer visar 20 grader...

Har vi tränat något då? Nä... Men det kommer nån annan dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0