2007-04-22 Söndag

Det var ett tag sen jag skrev... Men det har bara inte blivit av. Det har blivit några långpromenader och sen körde vi lite lydnad ute på gården i fredagskväll medans sambo grillade köttet. Så duktig han var. Körde först med en grej och sen utan. Vi harvade på en bra stund och han gick så bra!!! Mamsen var så stolt över honom!

Vi har pysslat rätt mycket med huset. Försökt städa upp lite ute och grejat inne. Men nu ikväll slet vi oss och for ut med Qurre.

Budföringen gick jättebra två vägar sen på vägen tillbaka till Fredrik stannade han. Så då tog den rådige sambon fram kongen. Men inga tveksamheter på vägen tillbaka till mig. Det är bara att nöta på. Det är roligt att se att han tycker det är superkul.

Uppletandet gick bra. Han hittade grejerna otroligt snabbt. Idag hade jag bestämt mig för att verkligen hålla "bytagrejerna" i fickan och det kände han ju på sig... Inte ville han lämna något ifrån sig frivilligt inte. Vi nöter på även där.

Spåret gick jättebra. Jag hade glömt ta på mig handskarna och kallt var det, hade behövt bromsa honom lite i vissa lägen för att hjälpa till. Trodde också att han hade gått över en pinne. Men icke, det var bara mitt helt vanliga otroligt fenomenala lokalsinne som spelade mig ett spratt i vanlig ordning.

Efteråt gick vi en liten promenad. Så nu är killen nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0