2007-04-08 Påskdagen

Idag har jag och Sussie träffats och tränat lite ihop. Pappa kom förbi en sväng så Qurre fick lite störningsträning. Men det var inga problem. Vi tränade lite linförighet med mycket svängar och halter. Efter det blev det lite bytalek. När det var Sussie och Fax tur till träning försökte jag visa "stjärt-in-övningen", men det gick inte så bra. Fax var inte alls med på noterna. Så hon fick "hemläxa", tror det är mycket lättare att börja på köksgolvet. Lite mer glid än på asfalt... Fax fick även göra ett litet uppletande och det gick som smort. Efter träningen satte vi oss ner i solen och bara pratade hund. Det är nyttigt för då kommer man verkligen på de här grejerna som kanske inte funkar så bra och man kan passa på att byta lite erfarenhet.

Efter träningen for jag och Qurre på stan för att miljöträna lite. Men det var helt dött och jag var frusen så vi for hem efter en stund.

På kvällen kom Annika och Krister förbi. Vi grillade, så gott. Är det något man ska göra ofta så är det att grilla och spåra. : ))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0