2009-03-24 Tisdag

Visst, jag erkänner att jag glömt fylla på fågelfrön i automaten och att det varit slut i två dagar...! Men jag tycker ändå det lite dålig stil att offra en av flockmedlemmarna och lägga den vid soptunnan! Tar det nästan som ett hot... Men det funkade tydligen för det blev påfyllning ganska så snabbt! Hade ingen aning att fåglar kunde vara så blodtörstiga... ; ))

Igår hade vi en riktig kanonträning. Började vid reningsverket och det funkade så bra! Därför tog vi en rask prommenad till klubben och körde enligt samma koncept. Vi fick rejäl störning av ett par som lekte med en schäfer på sidan. Strax efteråt började bilarna strömma in, det slogs i bildörrar och hundar hoppade och skällde. Men det funkade kanon med både linförighet och apporten. Tyst och fokuserad! Gick strålande glad därifrån och det slog mig hur mycket jag älskar min hund! Guldkalven!!!

Hej hopp!

/Ann-Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0