Praon är i farten igen..

Tanken för helgen är att Monika, Sara, Ramona och jag ska ha en liten träningshelg. (Visst, Nanisen är under rehab men det är Ramona vi vill umgås med om någon funderar på den saken... :  ). Monika, Sara och jag inledde träningshelgen ute på klubben.

På min önskan så körde vi uppletande först. Vindarna idag var helt otroligt "virvliga" så jag ville verkligen passa på att testa. Jag och Qurre tränade framförandet till rutan. Siså där gick väl det... Men jag ger inte upp! Jag ska få till det! Själva uppletandet tyckte jag gick himla fint. Vi hade dock samma kommunikationsmiss som i söket, när jag kikar ut så tar han det som ett okej att sticka iväg. Verkligen något att tänka på för mig. Gav mig efter tre förmål eftersom han hade letat så fint. Vi fick även störning i form av skyddsträning men det var inte heller några problem.

I lydnaden så tränade vi galopp fram till gruppen. Monika mätte ut avståndet. Hjälp så långt man ska skicka! Glömde sen att räkna galoppsprången fram, men det ska jag komma ihåg imorgon. Tränade även saktagåendet efter gruppen. Tycker vi fick till delarna hyfsat innan slutet. Jag känner mig totalt på planeten pluto men förhoppningen är det ska klarna lite under helgen. Avslutade med lite fritt följ med kommendering.

Vi ses!

/Ann-Sofie

Kommentarer
Postat av: Camilla

Man kan ju inte komma ihåg allt :).

Är helt säker på att allt kommer att klarna!

Kram Camilla

2009-08-23 @ 18:30:55
URL: http://www.liptontreo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0