2008-03-08 Torsdag

Idag fick vi träna i ett underbart väder.

Började med lite linförighet, det gick bara fint. Vi har ju tappat bort läggande lite så det passade vi på att träna också. Bredvid parkeringen vi tränade på så fanns en plätt som var helt oskottad. Då åkte stickan fram och vi körde framförgående åt båda hållen. Där imponerade han på mig och förstod precis vad det var frågan om.

Nötte lite på hatmomentet ställande (som jag ska lära mig att älska, jag lovar) och nu tycker jag att han förstår och kan öka på med att han ska ställa sig hyfsat rakt.

Vi körde även hämta grejer och eftersom det inte fanns någon publik så gjorde han det helt perfekt : )).

Efteråt for vi in till stan och skulle göra några ärenden. Snacka om aprilväder. Från strålande sol till snö på några hundra meter. Fast det känns ganska bra att kalendern går åt rätt håll... : ))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0