2008-12-29 Måndag

Granen barrar, julstjärnorna slokar och tomtejävlarna börjar se elaka ut. Får man ta bort pyntet snart...!

Lite fläng blev det under julafton och juldagen, men i det stora hela har det varit väldigt lugnt och harmoniskt. Julmat och julklappar såklart! Många och långa promenader har det också blivit. Husse har köpt skateskidor och jag är grön av avund. Han har till och med hunnit varit ute två gånger. Första gången fick Qurre följa med som moralisk stöd och andra gången slog han på stort och for på Nydala. Så nu ska det bli lite drag i det här huset också. Själv får jag väl nöja mig med att vara hare i bästa fall...

Träningen har legat helt nere. Har faktiskt känts riktigt skönt att bara slöa och slappa. Men igår var vi på klubben. Skotträning och lydnad på schemat. Värmde upp med en budföring, musmatta, hopp och avslutade med fritt följ. Domarn tyckte det så lysande ut, så mer nöjd än så kan vi ju inte vara! Kul som rackarn var det iallafall!

Nu har jag inte tänkt babbla på så mycket mer för vi har köpt en nya kamera!!! Så lycklig jag är!!! Så mycket roligare min blogg kommer att bli nu då! Håll till godo med bilderna för jag håller på att lära mig kameran. Instruktionsböcker är inte min grej!


Stilstudie av Qurre när han letar pinnar i diket...


Busig!


Busigast! (Och nä han blöder inte i munnen, ljuset lurar).


Tröttsamt att bli fotad...


Strån sticker upp ur snön.


Qurre sticker upp ur snön...


Hmm när livet är som bäst...

Vi ses!



Kommentarer
Postat av: Annica

Gott nytt år på dig!!!

och grattis till din nya kamera

kram

Annica och Arga

2008-12-31 @ 19:45:50
Postat av: Anonym

Gott nytt år på dig!!!

och grattis till din nya kamera

kram

Annica och Arga

2008-12-31 @ 19:47:39
Postat av: Britt och Malte

GOTT NYTT ÅR! på er. Tänk vad bilder det ska bli i bloggen. Min kamera har däremot gått sönder så vi får väl se om det blir någon ny... Paket får jag väl inte förrän i maj.

Nu ser jag fram emot att få läsa tävlingsresultat i din blogg! Lycka till på apellplanen 2009!

2009-01-01 @ 10:23:23
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Flocken
Postat av: Erika, Ilii & Soya

Gott nytt År!

Vilka tjusiga bilder. Loggade in på min egen sida och såg att du försökt maila. Pröva maila på kid16@hotmail.com och se om det funkar

2009-01-01 @ 12:27:51
URL: http://www.skarpaskall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0