2008-04-13 Söndag

Det här snöandet driver mig till vansinne! Just nu tycker jag synd om både mig själv och alla flyttfåglar som kommit. I fredags när vi var ute på långprommis på vanliga stället hade det kommit många svanar (säkert ett 40-tal) som trängde ihop sig i vattnet. Vad ska de äta om det här fortsätter...??? Nä nu får det bara ge med sig!!! Annars slutar det väl med att jag åker ut och stödmatar de stackars fåglarna. Undra vad en svan äter förutom fisk... Tåls att fundera på.

Nåväl nog om gnäll och gnäll... Igår var vi och köpte en ny skrivare eftersom den gamla kladdat ihop. Jag har just roat mig med att skriva ut allt jag hittat på nätet om rapportträning. Så det är vad jag ska fördriva kvällen med... Och sura lite över vädret såklart... : ))

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0