2008-01-19 Lördag

Hur jäkla blött får det bli!!! Idag har det snöat och varit runt två plusgrader! Plask och plask... Och ingenting kan man göra åt det, men jäkligt deprimerande är det iallafall...

Vi har pysslat med lite med huset idag. Sambon har lånat en massa olika verktyg av en jobbarkompis så under helgen ska allt runt de stora fönstren bli klart. Det är ett himla fräsande och kapande...

På eftermiddagen for jag och Qurre ut en sväng i blötan. Tror inte nån av oss kände sig speciellt manade. Först gick vi en promenad. När vi kom tillbaka till bilen så kände jag att något måste vi väl ändå kunna göra. Så jag hittade en snösträng där det inte var nån is och körde lite apportering. Sen gjorde jag en sakstig bara för att träna avlämnadet. Efteråt lekte vi med kongen och jag lyckades kasta upp den i ett träd och där fastnade den... Men jag hittade ett smalt och långt träd som jag kunde peta ner den med. Lite tur ska man ha...

Var inne på SMHI´s hemsida och till veckan ska det bli kallare. Så nu gäller det bara att härda ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0