2008-01-09 Onsdag

Har egentligen inget vettigt att skriva men så är det väl ibland. Man skulle ju kunna strunta i bloggandet men det känns också lite trist...

Ingen träning idag "bara" en lång härlig promenad. I och för sig så var den inte så jättehärlig på slutet för jag hade på mig mina nya skor... Lite mör kände jag mig efter drygt två timmar... Suck, är huvet dumt...Helt otroligt är det också att temperaturen ligger runt nollan och det är januari. Man börjar ju undra när kylan ska komma.

Qurre har lagt sig till med nya kvällsrutiner. När nån av oss går och lägger oss så hoppar Qurre upp i sängen och tar den lediga halvan. När man sen kommer dit så makar han snällt på sig och ligger och myser. Ett tag! Sen blir det ju varmt! Och det är helt klart konstaterat att det är vårat fel. Låg inte vi i sängen så skulle det inte bli lika varmt. Så det så!

God Natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0