2007-07-13 Fredag

Nu äntligen är vi på väg mot Småland! Förutom att tvättmaskinen har hakat upp sig i ett tvättprogram och mina goretexkläder i så känns det ganska stabilt... Tvättmaskinsjäkel!!!! Men det är ju inte fredag den 13:de för ingenting... Morr. Och jag ska alltid tvätta saker i sista sekunden. Så less jag blir på mig själv!!!

Igår fick Qurre sin dos av Exspot. Lite ironiskt var det för sekunden jag innan jag skulle droppa det, hittade jag en fästing på honom. Fy vilka hemska djur det är! Men jag behöll lugnet och tog den med fästingplockaren. Sambon fick dock dra sitt strå till stacken och avliva fanskapet.

Med risk för att vara tjatig så känns det helt underbart att fara iväg. Känns spännande också. Undra hur less min sambo kommer att bli när jag vill in på alla brukshundsklubbar efter vägen och kika... Igår när vi var en tvärsväng på stan gick jag in på Dixi (observera i goretexbrallor och gummistövlar, jag bryr mig föga...) hittade jag en lite halvfrän t-shirt med en massa små hundar på. Sambon sa strängt nej! Ja ja man får försöka uppnån nån balans i livet kanske. Vad vet jag... Inte mycket!

Kram på er och skriv nu i min gästbok om vad som händer och fötter så ses vi om två veckor. Då blir det rapport om Småland och lägervecka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0