2007-07-09 Måndag

Det blev ett litet spår igårkväll : )). Under tiden spåret låg gick jag en "sakstig". Markerade ut var sakerna låg med snitslar bara för att inte bli utan grejer om han inte skulle hitta dem. Men det var inga problem. Qurre hämtade grejerna på löpande band. När han kom in belönade jag med bytalek med kongarna. Synd bara att jag valde en sandväg. Vi var rätt sandiga innan det var över. Min nya fina träningsväst! Tur den tåls att tvättas : )

Spåret var jag faktiskt lite orolig för eftersom det blåste som rackarn. Men det gick faktiskt över förväntan. På ett ställe var han lite långt ut från spårkärnan men det var också ett ganska trixigt parti.

Idag har vi varit ute på en två timmar lång promenad ute på vårat favoritställe. Vädret har ju inte varit det bästa de sista dagarna. Men jag tycker faktiskt att det är ganska skönt. Man får vara mer ifred och sen är det ganska friskt och skönt. Fast lite höstkänsla får man ju...

Ikväll har vi börjat planera för våran tripp till Småland. Beställt flygbiljett till Fredrik hem eftersom jag och Qurre stannar kvar i Gävle på ett läger. Packningslistan börjar också ta form. Så härligt det ska bli! Qurre kanske hittar sig en ny vattenskål på Kosta eller varför inte på Boda... Sen med lite tur så kanske det går att träna lite lydnad utanför stugan vi hyrt. På bilden ser tomten ut att kunna vara väldigt stor. Hur det än ser ut så ska det bli skönt att lämna bygget ett tag och bara vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0