2009-02-08 Söndag

Här fortsätter det snöa på både längden och bredden! Blåser som bara den gör det också. Tyvärr blev det ingen skidåkning igår för sambon tyckte det var på tok för kallt och grinigt. Chicken!
 
Istället blev det årsmöte på klubben och det var en trevlig tillställning. Jag blir lite rörd av alla fantastiska människor som finns inom klubben och som genom hårt styrelsearbete får allt att fungera. Själv har jag insett att jag är mer av en "gräsrotsmänniska". Skulle nog aldrig trivas med något uppdrag i styrelsen men tycker det är otroligt roligt att få mer konkreta uppgifter. Sen måste jag nog spotta upp mig och gå på medlemsmötena där tror jag man skulle kunna bidra lite mer.

Efter mötet for jag och Eva hem till henne för att klura lite runt apporteringen. Höll på att få några gråa strån, men innan slutet hade vi klurat ut ett koncept som vi hoppas ska fungera. Gör det inte det så bryter vi ihop och klurar lite till. ; ))

Efter en mycket sen middag tog jag och sambon oss i kragen och gick ut en riktigt långprommis. Vädret till trots... Blåsigt och mycket pulsa i djupsnö blev det. Men Qurre han trivdes som fisken och det är ju huvudsaken. Fick skratta lite åt honom när han skulle ut i snön och hugga en pinne och istället försvinner han ner i djupsnön. Men det hindrade honom inte från att försöka några gånger till. Sötnos!

Nu hoppas jag på att vädret ska lugna ner sig lite så man kan sätta igång och träna lite.

Kram och kram

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0