2008-03-03 Måndag

Varför är det så att de bästa bilderna alltid blir lite suddiga...??? Morr!

Idag har vi iallafall varit ute på en långprommis i snön och kameran var med. Så det blir lite bilder idag.

image112
Försökte få objektet lite mer medgörlig att vara med på bild, så jag tog upp en pinne för att få uppmärksamhet. "Kasta då nångång, tyckte Qurre och höll sig startklar".

image113
"Nä, då provar jag väl skälla lite på dig och se om du kastar då...?"

image114
Den obligatoriska musjakten... Verkligen full koncentration.

image115
Härligt med snö. Snölåsen får göra rätt för sig...

image116
I dina mörkbruna (heller halvbrunoranga) ögon, har jag förälskar mig i.... Eller hur den nu går...

Det var allt för idag. Kanske blir det lite mer krypträning inne ikväll. Vi får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0