2008-01-10 Torsdag

Aj, aj, aj vad ont jag har i fotknölen efter gårdagens promenad. Kanske inte så smart att dra på sig nya skor och gå på långprommis... Därför så blev det en kortare promenad idag och sen tränade vi lite lydnad.

Gjorde en apportering där jag la ut apporten och gick tillbaka. Funkade kanonfint! I linförigheten gick han som en klocka och helt tyst (stolt : ). Läggandet vid sidan funkade också kanon. Platsliggning, drog fram kongen och försökte lura honom men prinsen låg. Sen var det premiär för framförgående mot sticka och gissa om jag fick skratta... Stack ner stickan och sen gick vi bortåt. Kommenderade före och Qurre drar iväg i värsta skuttande galoppen och hugger stickan. Stod sen med stickan i munnen och såg hur stolt ut som helst och jag kunde inte annat än att skratta. Så vi gjorde om och tog på koppel istället och det funkade betydligt bättre...

Imorgon är Sussie ledig så då ska vi passa på att fara ut och spåra, för halv slanten iallafall...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0