2007-12-22 Lördag

Så fort det ljusnade i morse var jag och Sussie ute på Stöckes åkrar. När jag gick ut mitt spår så råkade jag hamna lite för nära ett köksfönster för att det skulle kännas riktigt bekvämt. Men när vi stod vid bildarna så stannade farbron som bor där och då fick han ju veta vad vi pysslade med. Han tyckte det verkade intressant men att vi var lite veka som inte höll på med blodspår... : ))

Spåret gick iallafall hur bra som helst. Jag är så stolt över QurreQurageMammasSpårHund! Jättefint tempo och super koncentrerad. (Svansen åker upp några pinnhåll och blir stel då det är lite lurigt och det kan ju vara bra att veta). På slutet hade jag korsat mitt eget spår och där var han jättetrött men gav sig inte. Det blev en fyrkant som han bara skulle reda ut! Fanken så kul det är! Nu hoppas jag faktiskt att snön dröjer en stund för det här vill vi hinna pyssla med en stund till. Fast så kanske man inte får säga två dagar innan julafton...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0